Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#vásárlói élmény

Tech hvg.hu

Mindenkinek mást kitöltő parfümautomata és virtuális próbafülke – az SAP szerint ilyenné válhatnak a divatüzletek

Virtuális próbafülke, személyre szabott parfümautomata és mesterséges intelligenciával támogatott vásárlási asszisztensek – az SAP szerint új bemutatóterme New Yorkban életre kelti a kereskedelem jövőjét, ahol a fizikai márkaboltok a vevők adatait felhasználva személyre szabott élményt kínálnak egy egyedi termékhez, amely máshol nem elérhető.

Tech hvg.hu

Mesterséges intelligenciával újít a Bónusz Brigád

Napjainkra azok az e-commerce vállalatok, amelyek nem ismerték ki kellően vásárlóikat, üres kosarakra, leiratkozó e-mailek sorozatára és nullához közelítő konverziókra számíthatnak – ezzel a jelenséggel indokolja a Bónusz Brigád, hogy miért kezdte el használni az ügyféladatokra támaszkodó Exponea CX platformot, amivel hirdetési stratégiájuk és az ügyfélélmény átalakítását tűzték ki célul.